Suport a la ciutadania- Tramitació electrònica

Servei de suport a la ciutadania de SeTDIBA
Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats,…)

Aquest servei d’adreça als ciutadans que necessiten fer tràmits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.

Derivació d’una consulta
Si teniu una trucada del ciutadà, podeu recopilar les dades i enviar-les directament al correu tramits@diba.cat o bé a través del següent formulari: http://setdiba.diba.cat/node/710

Dades bàsiques del servei
Telèfon: 934020606

Mail: tramits@diba.cat o

Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol.

Horari:

de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol

*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h

Deixa el teu comentari